Blog > Komentarze do wpisu
My lubimy kobiety o normalnych figurach a nie o normalnych inaczej.

Mam go od 3 tygodni! Mam w nim czy piszczenia w jednym. Piszcze oponami jak chce depnąc 250 kaem na godz, piszcze oponami przy karzdym zakrecie a dziewczyny to lubiom i piszczą mi dziewczyny w środku jak je pod worze. Jest jeszcze jeden rodzaj piskuw ale to na tylnym siedzeniu. Wiadomo o co chodzi. Dziewczyny tesz piszczom jak mnie widzom jak przejerzdzam koło nich ale tego nie licze bo to normalka z tym piszczeniem ich. A wy blądynki lubicie jak wam jakiś ABS ( Absolutny brak szyji-  czyli dres )zapiska oponami? Wiem że lubicie dlatego na was muwia  blaszki co nie? Ogulnie polecam te ciacho ze wzgledu na piskanie.

Dziewczyny a ja mam taką fryzure jak ten Z Modern Toking  ten czarny z tamtych lat. Dugie, czarne i ta gżywa. Wlaściwie jestem jego sobowturem. Morzecie mnie znaleśc na klasie. Dlatego dziewczyny za mną szalejom. U dziewczyn wole durzsze gżywki bo te krutkie są aseksualne. Podoba mi sie fryzure Limala. U nas w pewnym sklepie pewna sprzedawczyni ma podobnom fryzure. Chce ja dzisiaj za atakowac i zdobyc. Jeszcze rzadna mi nie od muwila to nie bedzie problemu. Wspulczuje tym kturzy sa jusz łysi a są jeszcze w miare młodzi. Tacy sa skazani na samotność bo łysego rzadna nie chce. Jedynie blądynka poleci na łysego bo mysli taka że ma ten łysy beemke. Jak to muwią - tonący rzyletki sie chwyta co nie?No to blądynka chwyta sie łysego bo innego wyjścia nie ma.

Wy pewnie macie renty w wysokości 500zl co nie? Ja zarabiam ok 25 tys na reke plus premie i nie musze zyc od pierszego do pierszego. No ale nie karzdemu sie powodzi co nie?

Czyli bedzie miała dziecko. Jak widze jak te młode mamuśki worzą te swoje latorośla w wuzkach tych rurznych Patryków, Oskarków to asz mi ich żal. One nawet nie wiedzom że majom życie jusz przegrane. Muwimy o jednym dziecku a co by bylo przy dwujce dzieci? Nawet nie chce o tym muwić chociasz muglbym bo mam gadane. Ja morze zaplanuje se dziecko po 60-ce a do tego czasu będe korzystal z luksusuw życia. Z dzieckiem to tylko siedzenie w domu i ewentualnie kłucenie się z męrzem ( muwie o was) o to że on chce oglądać mecza a wy znowu te trociny czyli seriale. Takrze jak chcecie to miejcie se dzieci ale musicie wiedziec że na początku przegrywacie życie. A drugom wadom dla nas jest to że jak urodzicie jusz te dziecko to stajecie sie dla nas nie atrakcyjne bo wtedy tracicie na figuże. Ale nie warzne. Wasza sprawa. Plusem jest to że wtedy nie bedziecie jusz nas zdradzac bo nikt was nie będzie chcial po tej ciąrzy. My lubimy kobiety o normalnych figurach a nie o normalnych inaczej.

piątek, 15 lutego 2008, rrrdkj

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
Gość: czuła_mama, 213.17.159.*
2009/08/24 23:29:04
Ja nie mogę te błędy ortograficzne są specjalnie robione czy taki poziom rzeczywiście reprezentuje autor? Ale sądząc po treści wypowiedzi chyba to drugie....